luni, 11 mai 2009

Misread

Cum mama s-a gandit sa ma ia pe post de companion( cel mai probabil canin ) la doctor s-a gandit ca ce ar fi daca doctorul tot e liber sa-mi faca si mie analize . Aveti idee cat de ciudat poate fi sa stai pe o masa de consult cineva sa-ti impinga cu degetul nasul si sa se uite cu o lanterna in gura ta? Asta e un consult la urechi. A si se pare ca am ceva ultra mega complicat ( un nume de vreo 5 cuvinte) care nu poate fi tratat . Adica nu aud mereu ce mi se spune in traducere.
Eu as da vina pe autism . Adica azi la ultima teza de engleza in loc sa vorbesc despre manipularea in mass-media asa cum se cerea , am ajuns sa povestesc despre The Libertines , Babyshambles , Pete Doherty , Sid Vicios , Kurt Cobain si Sex Pistols. Asa poate mai afla fufa de engleza cate ceva despre muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu