miercuri, 27 mai 2009

Hypocrisy quotes

Asta se vrea un post serios , despre ipocrizie . Pentru ca azi pur si simplu m-a lovit in moaca din plin acest proces.
1) Buna ziua .Sunt clasa a 12 a in Colegiul National Spiru Haret . Un liceu de vis , in care intri persoana inteligenta si iesi animal cu pedigree . Pentru ca doar in asta consta liceul asta , sa poti spune asa cu fassson ca vai tu vii de la un mare colegiu national . Ore ? Pai ele nu se fac . Profesorii vin din ani in paste la scoala , elevii doar ca sa stea la o tigara de vorba in curte. Chit ca vii la ore sau nu vii la ore este exact aceeasi chestie . Adica la ce te poti astepta din partea unui liceu la care a predat timp de nu stiu cati ani o profesoara schizofrenica care-si inchipuia ca directorul leviteaza pe geam ? Si azi pentru ca prietenele mele se roaga de nu stiu cat de profa de italiana sa le dea nota ca sa poata intra in bac am decis sa vorbesc si eu cu ea . Intru in clasa in care avea ora si incerc sa-i explic situatia . Rezultatul : A inceput sa zbiere la mine cu un glas de rasputin nefutut ca ea nu are ce discuta cu mine , fapt exprimat si de aproape onomatopea( dupa pronuntie si patos ) EAAAAFAAARAAA ..AFAARAAA! Adica de ce si-ar permite ea sa vorbeasca asa cu mine , oricum eu fac spaniola deci nu are niciun control asupra mea . In relatia cu mine era pur si simplu un om mai in varsta . Dar faptul ca nu s-a mai futut de mult nu ii da dreptul sa-mi vorbeasca asa. Si in plus am intrebat-o de ce ceilalti colegi care au venit la ore ( astfel incat sa nu aiba 17 absente ) au note mai mari decat ele desi stiu mult mai putin ? Si ce-mi raspunde . Pentru ca asa vrea ea.
2) Coborand de pe Motoare cateva ore mai tarzii cu cine imi incant ochii . De o tipa , sau copil , nu stiu exact cum sa-i zic care are filme de mare anarcho-punkista . Care statea pe banca cu cine ? Umm...let me guess.Cu Neamtu' . Adica un fel de skinhead nou-dreptaci care bate oameni si pe motive aproape de limita retardarii cum ar fi ca s-ar fi uitat urat la el .Ntz ntz ntz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu