sâmbătă, 9 mai 2009

Life is just a place to say helo :)

Azi a fost o zi total ciudata. A inceput cu faptul ca am dormit 17 ore fara intrerupere iar singurul lucru care m-a trezit a fost telefonul care suna intr-una si intr-una. Ma trezesc mananc , ma fac umana si purced spre ziua unei prietene . Nu fara a ma opri sa iau urgent un cadou de la Meli Melo. Cum intru ma trezesc c-un vesnic "buna ziua "
continuand cu
"doriti sa va ajut cu ceva? avem bratari , esarfe...."
eu "nu"
"doriti sa va arat acest nou colier?"
"nu"
"sigur?"
"nu"
..aleg ceva ma duc la casa.
"buna ziua va pot arata aceasta esarfa care sa asorteaza cu lantul ales de dumneavostra"
"nu"
"un ceas poate?"
"nuuuuuu , puteti sa scoateti pretul?"
"avem noile cutii care costa doar 10 lei"
"nu"
Dupa care sta vreo 2 minute , se uita la mine si de abia atunci se hotaraste sa-mi dea ce am cumparat si sa-mi multumeasca.
Am mers la o terasa de pe lipscani. Mi s-a luat inghetata si alcool. Si un stol de porumbei s-a cacat pe masa noastra . Nu stiu exact cum , dar cand discutam ipotezele provenienta chestiei albicioase .."poate era inghetata"..un tip de la masa "nu fratee , e cacaaat"=))
Apoi vesnicul Control . Unde niste englezi care cantau Love Cats de la The Cure au inceput sa ne povesteasca viata lor in trei cuvinte , urmata de o tuse a tuturor din jur . Aparent cineva se batuse in Control , pentru ca erau foarte multi politisti si dadusera cu spray paralazint.
Dunno , criiipiii dei :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu