marți, 5 mai 2009

Cartile vorbitoare si minunata poveste a ciumei

Azi aflandu-ma per total fara o directie anume pe Motoare , adica doar la o bere cu doua prietene am fost chemata de sefu-mi ( ah da , scriu la revista asta : http://teenpress.blogspot.com/ ) la Living Library ( adica asta http://stirimess.wordpress.com/2009/04/25/biblioteca-vie-%E2%80%93-living-library-4-7-mai-2009-bucuresti-centrul-national-al-dansului-bucuresti/) . La chestia asta puteai imprumuta o carte ca in orice biblioteca normala . Numai ca..cartile erau vii , persoane care iti impartasau din experienta lor . Majoritatea cartilor tratau probleme reale ale discriminarii in principal . Eu am avut ocazia sa vorbesc cu "fost copil sarac". Sincer mi-a placut franchetea si naturaletea tipei . Totusi nu mi-a placut cadrul. Adica toate workshopurile si toate actiunile se fac doar in cadre alternative unde vin numai oameni deschisi la cap si nu narrow-heazi de pe strada , cei care ar trebui cu adevarat schimbati . Dar na , sunt eu carcotasa ! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu