miercuri, 20 mai 2009

Gimme Sympathy

* Undeva saptama trecuta ma aflam in 66 . Aglomeratie . Si brusc o tipa se impinge in mine . Ma pregatesc sa ma intorc si sa-i arunc o privire de mm , ceea ce si fac ocazie cu care observ ca tipa e plina de voma . Si tenesii mei de altfel :) . Un nene usor ametit vomitase in autobuz . Zic nu-i panica , ma sterg si astept sa vad ce se intampla . Pai ce sa se intample ? Cineva s-a gandit sa toarne apa peste voma . Adica faptul ca la trolee podeaua se inclina iar apa cu voma va curge nu e un fapt ? Si unde sa curge ? Pe tenesii mei . Bestial :)

*Duminica seara , ora 10 Fire . Toti oamenii se uita la meci si ovationeaza ca niste gorile carora li se arata banane. Aceeasi seara , 11 , metrou Universitate . Grupuri mari de oameni discuta cu voce tare despre fotbal , dar spre surprinderea mea paleta lor de cuvinte se restrange la cuvantul "dinamo " . Peste 10 minute la victoriei . Aici deja o adevarata ceata de fiinte cu fulare la gat zbiara "hai dinamo ..muie steaua hei hei " . Ceata ce se urca in metroul spre Obor . Spectacolul capata si mai multa culoare cand o tipa care probabil ducea lipsa ( nu-mi dau seama totusi de ce , pentru ca sunt atatea variante ) a inceput sa vocifereze si ea cu "hai steaua" primindu-si o portie de injuraturi si invitatii lascive :)) . Totusi oamenii astia nu au luat in calcul ca lumea nu se imparte in doua tabere si unii pur si simplu merg spre casa si nu le pasa .

* Azi am dat doua teze si un test .Extenuare ! Si am incercat sa scriu un eseu despre Kant . Care e pur si simplu imposibil . Adica daca musulmanii se mandresc cu batatura pe care o fac in frunte ce provine de faptul ca fac plecaciuni spre Mecca eu ma mandresc cu batatura din fruntea mea de la cat m-am dat cu capul de masa incercand sa inteleg Critica ratiunii pure . Probabil ca omul se droga super tare ca altfel nu-mi explic verva asta de a spune tampenii pompoase .

* Oh ! Si m-am ales si cu un stalker . Stateam pe banca in curte si vine o fetita de a 8a ca "nu ma cunosti?" ..eu "nu" .."pai mi-ai dat un lm o data " . Nici nu-mi amintesc de cand n-am mai fumat tigari din alea . Dupa care mi-a aratat albumul ei foto de sfarsit de an , mi-a povestit ca merge in Cristal Glam Club si Bamboo , de cine ii place din scoala , ca vrea sa-l insele pe prietenul ei . Si toate astea doar pentru ca i-am dat o tigara?

Un comentariu:

  1. Kant nu se droga :)
    Avea un stil de viata aparte si reguli morale pe care le urma si care nu ii permiteau asta. Ca na, normele lui trebuia sa fie univerale. Si cum ar fi fost, tocmai ca el, care sustinea universabilitatea datoriilor morale, sa se abata? si sa cada in placeri hedoniste? :D

    RăspundețiȘtergere