sâmbătă, 11 iulie 2009

Vama , vama

Cum pur si simplu ploua deci niciun mood de iesit prin oras , nu gasesc cablul de monitor de la calculatorul lui fratemiu (unicul calculator suficient de performant din casa incat sa mearga sims 3 pe el) iar oferta de potentiale conversatii pe mess este redusa , dar plictiseala mea extrema , incerc sa scriu pe blog.

Cum nu-mi vine altceva in minte voi scrie despre Vama . In care am stat aceasta saptamana mirifica. Pentru prima oara in mult timp am stat la o cazare decenta fara carpete sau poze de nunta antice pe pereti sau limacsi prin baie. Toate bune si frumoase numai ca eu am facut insolatie si mi-am petrecut o dupa-amiaza delirand si visand nunti la care sa plece fratele Dianei astfel incat sa pot sa continui sa dorm nestingherita . De remarcat si oamenii dubiosi de la Stuf , diversii bagatori in seama , maneliste bete care se credeau the dancing stars ( revin cu filmulete , am stat sa o filmam vreo jumatate de ora ) . Oameni destui de stranii de la un batranel care a venit sa ne spuna ca nu parem sa ne distram sufiecient de tare si ca ne cumpara alcool si droguri daca vrem fara nicio obligatie , un punkist beat care imi povestea ca a imigrat in belgia si ca sunt eu sunt o persoana foarte culta pentru ca stiu ca acolo se vorbeste franceza si flamanda iar prietenele mele sunt culte pentru ca stiu sa apese pe butonul de la aparatul de fotografiat , un tip care atunci cand mi-a cerut o tigara si-a cerut scuze ca imi ruineaza rasaritul . Dar cum viata mea nu mai normala nu e , ciudatul a continuat si la intoarcere . Ne-au dat jos din primul tren la Cernavoda , niste controloare foarte prost machiate ( am mai fost data jos din tren o data tot de o controloare foarte prost machiata , aparent e un tipar sau un standard la angajare ) . Apoi in urmatorul tren parca eram intr-un film prost de groaza pentru ca eram singurii dintr-un intreg vagon iar controlorii tot veneau sa se lege de noi , ca de ce adormim cu telefonul pe masa si ochelarii pe jos . Oh si ne-au dat amenda ca fumam .Conversatie : El-Nasul : semnati procesul sau il semnam noi ? ; Eu : am de ales ; El-nasul: bine il semnezi tu . Dar nice per total asa in sine.
Oh si ieri am ajuns in locuri neasteptate pentru mine .
Primul loc neasteptat a fost ales de Stefi care ma astepta intr-o terasa de vizavi de Control ( nenorocitii deschid la sase in wiukend) . Destul de nice , daca n-ar fi fost un fel de pitici-metalisti care tipau plimbandu-se prin fata terasei.
Urmatorul loc a fost gratie lui Paul . O bodega foarte foarte ciudata , undeva pe strada Icoanei . Numele Fara Spaga si aspectul indicau foarte clar o spelunca dar totusi berea ingrozitor de ieftina cat si faptul ca iubita logodnica whatever patronului facea un fel de gratar masa in familie la care incerca sa ne oblige sa participam.
Ma reintorc in lumea plictiselii , cum blogul nu a reusit sa ma catharsizeze intr-o lume mai fun .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu