marți, 28 iulie 2009

Say it ain't so

Tinand cont ca traversez in aceasta clipa unul dintre momentele de plictiseala extrema ale fiecarei zi m-am gandit ca n-ar fi rau sa mai postez cate una alta pe blog.
Sa vedem , cred ca n-am de scris decat cateva facts:
1) e printre cele mai plictisitoare veri din viata mea ,ofertele de drumuri si drumetii ne fiind prea satisfacatoare sau sigur de realizat. Dar s-ar putea sa plec la munte zilele astea deci hep hep hurey.
2) mi-am luat bilet la Ediiiitors . Hahahha :) De abia astept .Si am gasit si cu cine sa merg la Jose Gonzales in octombrie. Incep sa visez cu ochii deschisi . Adica daca doua dintre chestiile care imi plac super mult concerteaza in bucharest dc-ul meu cine stie poate poate si un Metric sau Yeah Yeah Yeahs?
3)Ah da am intrat la facultate la Stiinte Politic(oase)e. Raman aici ca macar am intrat la buget si sunt sanse sa iau si bursa deci no no taxa la jurnalism. M-am inscris aujord'hui . Si era plin , dar plin , dar foarte plin de oameni dubiosi.
4)Cred ca ma angajez saptamana asta. Revin la superbul job de operator call center.
5)I'm bored.
6) datorez doua umbrele unor persoane
7) i'm bored
8) i'm bored.
9)i'm bored
10) i'm bored
11)Weezer - Say It Ain't So

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu