sâmbătă, 6 iunie 2009

Ich bin dein Mauser

Hihi. Dupa cum va avertizez si din titlu aseara mi-am luat catrafusele , pe mine insami si pe inca o prietena si m-am dus la Brit Pop Express Episode 2 pentru a ma incanta cu Mauser , Mes Quins si Amsterdams . De fapt mint teribil , nu prea ma omor dupa The Amsterdams , de altfel m-am si tirat cand a inceput concertul lor .
Mauser au sunat surprinzator de bine , cred ca au printre cele mai bune sunete de la noi. Post-pancareala combinata cu indireala egal sweet love :) . Partea nasoala e ca era foarte putina lume si cred ca in afara de mine si de Fen pe care am intalnit-o cu chitara pe acolo nu mai venise multa lume pentru Mauser. Dar a fost genial.
Si Mes Quins au sunat destul de bine . Am stat sa ma ganesc vreo 20 de minute de cine imi aduc totusi aminte . Adica na Mauser pot fi comparati cu Franz Ferdinand , Amsterdams ( dupa stilul de promovare si fotografii ) cu Death Cab For Cutie. Si mi-am dat seama ca de fapt Mes Quins imi aduc aminte de Romantic Jurgen ceea ce nu-i o treaba destul de rea tinand cont ca si trupa asta e tot din Romania si au practic acelasi stil. De remarcat miscarile artistice de balerina ale solistului precum si euforia lui de la fiecare concert.
Parti ciudate : 1 ) faptul ca era in fabrica
2) faptul ca era in fabrica
3) ca m-am dus la bar si am cerut un pepsi iar tipa mi-a zambit si a plecat. Inteleg eu ca arat ca un copil de 12-13-14 ani . Dar totusi ceream un Pepsi. Huat?
4) M-am amuzat pe seama unei tipe foarte bete. E chiar trist sa te imbeti la un concert cu atat de putina luma.
Dar na per total seeara a fost faina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu