vineri, 11 septembrie 2009

the girl done wrong again.

Ma aflu in mod surprinzator treaza la ora 9,58 dimineata. De cateva luni nici nu stiam ca exista viata la ora asta .
Macar nu pot sa intreb pe nimeni daca a mai fost treaz la ora asta , dupa o seara destul de nereusita si plictisitoare , ascultand belle and sebastian si curatand frimiturile de pe birou cu un pix in forma de pana . Starea in care iti uiti numele blogului, cauti pe google baby i'm an anarchist , asculti against me si te miri de ce nu iti gasesti blogul pe undeva pe acolo , pe youtube.

Si am fost la stufstock....
Umm, ar fi trebuit sa scriu si niste recenzii pe tema asta , dar cum aveam dead-line-ul luni si eram prea obosita pentru a misca s-a dus si ideea de redactor constiincios care isi publica articole .
In alte ordini de idei , Kummi au fost geniali ca de obicei. Nu stiu daca vorbeste glasul obsesiei in mine dar amu chiar au fost geniali. Nu-i mai vazusem de mult live , deci m-a cam iritat ca au cantat majoritatea melodiilor de pe albumul nou . Morse si entorse , dar na oricum nu eram in laptarie sau mtr sa se poata deda la different parties . Meh , oricum material nou de promovat , popor mult de multumit , mici si voie buna . Oricum ei erau in forma super tare si concertul a fost la calitatea necesara.
Pe Urma i-am auzit dintr-o chestia din aia de salvari , deoarece ploua si persoanele ce ma companiau consumau alcool ce nu putea fi introdus decat evident ilicit la concert. Am cam murit in mine incet si lent cand l-am auzit pe Mani cantand Comfort si eu eram undeva prin spatele scenei cocotata intr-un turn de veghe pentru innecaci.
Les Elephants Bizzares iar au fost tari , dar parca ce nu-si aveau locul pe o scena din aia mare .Mergeau mai bine intr-un cadru mai mic si cu oameni mai familiari cu muzica lor.
Tandarica , Zdob si zdub , Baniciu si-au facut treaba mai mult decat onorabil desi nu ma incanta in mod deosebit muzica lor . De remarcat si DekaDens destul de ok ca sunet , tipa la voce aduce putin spre ceva gen riot grrl , dar miscarile ei gen shakira m-au cam dezamarmat.
Apoi in ordine complet nesemnificativa alte lucruri de le-am auzit : Luna Amara , Trooper , Emil , Zob , Celelalte Cuvinte , Timpuri Noi , The Amsterdams.

Si am fost la un nene nebun la preoteasa!
Mai exact un respectabil profesor-libanez-dar-care-vorbeste-bine-romana care tot povestea de Noica , despre cum sa ne iubim pe noi ca fiinte primordiale , iubitul de dinauntrul nostru ? . ideea e ca era foarte energic , deci entuziasm , vioiciune ,zburdalnicie , foc , caldura , energie , fericire. Adica vorbit despre absolut nimic . N-am ajuns chiar de bunavoie pe acolo , ci mai degraba cu o mana prietenoasa mai virulenta care m-a incurajat sa merg cu ea , deci nici macar nu stiu cum il chema pe nenea ala stiu doar ca avea o carte cu golgota .

Si si am iesit p-afara
Plic-ti-si-ta.Si cam atat. Presupun ca am gresit din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu